M.i. slaagt (ex?) Bilderberger Karel er niet in z'n Russische visie voldoende aannemelijk te maken, waarmee zijn voordracht - als een boemerang, juist omdat hij ter zake zo deskundig zou zijn - hetgeen hij wil ontkrachten juist nog plausibeler maakt. @Gert, wat vind jij zijn beste argumenten die pleiten voor zijn visie?
In Mijn optiek is poet in bezig met het cleanen van Ukraine , dus wat dat betreft ben ik het wel eens met Karel , Maar Karel zegt ook niet alles en daar zal hij wel zijn redenen voor hebben, zoals de bio-laps , kinderen (handel) adrenochrome Tunnels , 14000 doden de laatste 8 jaar door de bombardementen van Okraine enz ,
Ik lees ook weleens dat Karel Control O is , Persoonlijk zou ik niet zo naar iemand willen wijzen , diegenen die dat doen vergeten 1 ding , wanneer je wijst met 1 vinger dan ....iets met de pot
Wat is waar en wat niet? De vrouw van mn broer is een Russin en die familie woont daar nog, dus hoor wel eens wat, sommige dingen check ik via haar ook op waarheid.
En momenteel met de ''vluchtelingen'' word ze regelmatig gevraagd als tolk omdat ze beide talen vloeiend spreekt , en zo hoor je af en toe wat.
Zondag stuurde ze me dit.
Преступления против народов и человечества.