- 220623_5min_1.PNG (30.97 KiB) 1557 keer bekeken
WS etc. opnieuw starten werkte dit keer niet. Oplossing bleek de xls velden opnieuw te kopieren en te plakken bij de DDE tabel voor de fondsen....!?!@ Quick: "storing met inlezen WS... iets met overflow, weet niet precies wat, maar inmiddels draait t weer. "Â
Ja komt ook hier wel eens voor, kennelijk / vermoedelijk een inleesfout , kan ook in de indicatoren zitten. Even opnieuw WS starten en dan is het weer in orde
.duidelijk... Samenwerking WHO en Rusland weer opgepakt.
27 mei 2022, 16:56Hmmm... mi hooguit een politionele actie met hoog filmset gehalte... wel sinds 2014 sprake van oorlog tegen de eigen bevolking.De oorlog in Oekraïne is iets wat niemand zou moeten willen.
Vooralsnog fungeert e.e.a. als excuustruus voor vervolg van Ze Great ReZet: WW3 tegen (groot deel van) de rest van de wereld.
Het lijkt me plausibel dat Rusland ook hier haar rol speelt. Uiteraard hoop ik dat ik het mis heb, en dat Rusland c.s. in het BBB spel
nog als tegengewicht mag dienen. Een eerste signaal in die richting zou kunnen zijn: Rusland tekent het a.s. pandemieverdrag niet en zet de WHO, alsmede WEF en alle (CV19 / Poxxx / CBDC / Digital ID etc.) maatregelen het land uit.
Hmmm... mi hooguit een politionele actie met hoog filmset gehalte... wel sinds 2014 sprake van oorlog tegen de eigen bevolking.De oorlog in Oekraïne is iets wat niemand zou moeten willen.