@ Quick :
Politieke beschouwingen, deels gehoord, o.a Wilders , ik zie geen intentie tot een oplossing vanuit Vak K
Wilders oppert o.a. een aanklacht in te dienen bij de Hoge Raad........... Daarmede loopt Widers een enorm risico, het zal
a) veel tijd gaan kosten (niet een adequate oplossing dus)
b) We kennen onze rechtspraak zo langzamerhand wel.
Oorlog:
Vroeger en ik denk aan de film Gladiator , in deze film kwamen de hoofdrolspelers persoonlijk naar de arena om het geschil te slechten.
De oorlogshitsers van vandaag de dag en dan de hoogstverantwoordelijke sturen onschuldige burgers, die niet verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de (tenminste) dreiging van een oorlog. Poetin roept nu zelf 300.00 reservisten op..... Hoeveel soldaten (ook burgers) zijn er al niet paraat in het conflict rondom de Oekraïne? Note: Ook vanuit de (vileine) EU / Navo landen en niet te vergeten vanuit de VS ( ook elders in de wereld).
Burgers: de inzet van burgers is hoog, en dat terwijl burgers geen oorlog willen, maar zich wel mogen laten slachtofferen ten behoeve van de oorlogshitsers.
Zo Laf................
Ik stel dan ook voor om ergens een stadion te gebruiken als arena, met al die oorlogshitsers die zo nodig een oorlog willen / dan wel uitlokken het met elkaar uitvechten....... Opdat zij allemaal niet overleven...... De lafbekken, welke veilig achter een bureau, in een bunker, met een heel regiment er omheen voor persoonlijke beveiliging.