https://nos.nl/video/2476467-dochters-k ... -gaat-doen....... tja ? Â
Wat te geloven? krokedilletranen zagen we reeds eerder in de politiek......is zij reeds een aftocht aan het blazen of is dit een charmeoffensief /campagnestrategie om het D66 verlies te beperken......
Waarom zijn :
A) De dochters in beeld in deze "bedreigende" situatie? Â
B) Hoe oud zijn die dochters nu en waren zij toen Els Borst werd vermoord in 2014 nog in het buitenland? Hoezo hebben zij een "plots" actieve herinnering aan ELS Bost, het waren toen nog meisjes / wellicht Pupers.! Zij spreken ook geen Nederlands ! Of waarom dan niet ook Pim Fortuyn genoemd?
Waarom werd op het moment dat de dochters in beeld zijn ineens de camera vol ingezoomd op het gezicht van Kaag?? Nog nooit was Kaag op zo'n manier in beeld! Net zoiets als de camera op het gezicht (met traan) van Maxima bij haar huwelijk. Dit beeld was ook verwacht, dus gepland. Dit echter was een min of meer natuurlijke reactie. Van Kaag heb ik dus hierbij mijn twijfelsÂ
Waarom is dit fragment nu al uitgezonden terwijl de volledige uitzending pas voor a.s zondag staat gepland. Het orginele frasment is al ingekort, Kaag beweerde dus ook nog dat zij de adviezen van haar dochters niet in de wind zal slaan...... (en de suggestie die daaruit ontstaat) maar ze kapt niet met haar ministerschap en/of als partijleider.....
Note: Oud leider PVDA Diederik Samson had indertijd ook een campagne spotje op TV, met daarin zijn gehandicapte dochter. Kort daarna ging hij scheiden en het huis van zijn ex verkopen toen zij daar nog woonde, met kinderen! Â
Ik ben benieuwd of Kaag in de komende uitzending ook haar betrokkenheid toont met andere bedreigde politici, waaronder ook juist Geert Wilders!  (of is zij alleen zielig)
compleetdenkers groeit...
Ik mag dan ook nog graag verwijzen naar de uitzending van
Ongehoord Nederland van gisteren