ff wat anders:
Tussendoor wat fragmenten gezien van de 2e kamer debatten, voor de 1e keer Mp Schoof......... Â
Het is te triest voor woorden, wat een schaamteloos gedrag van enige Kamerleden waaronder Rob Jetten (D66), Laurens Dassen (Volt), Stephan van Baarle (Denk), Jimmy Dijk (SP), Esther Ouwehand, (PVVD) en, Frans Timmermans (GL/Pvda) .......  Erg voorspelbare anti PVV'ers en pro Eu-ers  dus kon je wel wat verwachten . Maar De toon leek wel regelrechte haat.....
Eerst ging het over de term "omvolking"..... en het eindeloos doorzeuren teneinde ergens een gaatje te vinden....Om de boel onderuit te halen. Dit lukte maar met veel moeite uiteindelijk toch niet......Â
Maar geen gebrek aan haat, toen bleek dat Fleur Agema iets zeer onverstandigs deed.... , De Mp betoogde Juist iets over hoofddoekjes en er te zijn voor alle Nederlanders,,, En Agema postte tegelijkertijd een tweet over wat Femke Halsema daar al eens over geschreven had...... Dat was en bleek ook: niet handig van Agema....
Een nieuwe gaatje was gevonden, met in het voortouw Rob Jetten..... De Nieuwe MP had er geen antwoord op en ging mee in de aktie van Jetten..... Om de collatie te breken.....  Wat de Mp had moeten doen is niet in de valkuil van Jetten trappen, zoals bv. een Wilders dat zou doen te weten afkappen, niet op ingaan........   Ik zag ook beelden van Wilders en zijn ergernis.
Bij andere Kamerleden zag ik ook wel kritische vragen, maar soms toch ook van meer constructieve aardÂ
Peter Omtzigt trachtte de discussie om te buigen en wilde terug naar die onderwerpen waarom de coalitie / regering is gevormd... Â
Maar nog voor die schaamteloze vertoningen, wijze woorden van Baudet. En in veel van zijn betoog kan ik mij wel vinden.... Maar Ja.. Baudet heeft wel vaker gelijk en rake inzichten. Maar politiek en strategisch is zijn beleid niet geweest wat uiteindelijk ook alweer in de afgelopen jaren tot een cordon Sanitair geeft geleid..
Positieve en ijzersterke Baudet blij met kabinet PVV I maar voegt toe: "We benoemen demografische veranderingen
En vandaag, tijdens de "heksenjacht" (nee niet op Kaag )Â
Kijk! Thierry Baudet en Geert Wilders staan pal achter Fleur Agema: "Dit is een heksenjacht!"
Maar:Â DIT GAAT NIET GOED!!