- 241003_5min_2.PNG (17.95 KiB) 78 keer bekeken
Prima artikel, reeds gelezen. Eea gebeurt in opdracht en met medewerking van onze overheden. Idd veel 'uitbesteed' aan NGO's, veelal gesubsidieerd, dus mede van onze belastngcenten. Belangrijkste club in Europa is de OSF van Soros, waar ook Mabel al pre-Friso (haar "ticket" tot de oranjeclub?, of mss nog vanwege de Bruinsma situatie cq vermeende oranjebanden?)Â zeer aktief was en ws ook nu nog is. Die smartphones worden vermoed ik na overtocht uitgedeeld, althans kan ik me nog beelden van herinneren op bv Lesbos. Verder zijn er serieuze berichten (US) dat deze lieden op de payroll staan van de VN.ÂDe dictatoriale en linkse EU wil Europa omvolken
die asieltsunami, sinds jaren, kwam niet zomaar of opeens. ik vraag mij al jaren af wie die feitelijke asielstroom aanwakkert dan wel financiert (o.a.ngo's). al die mensen komen aan in krakkemikkige bootjes met nauwelijks meer bij zich dan de kleding die ze dragen. en toch betalen
zij hoofdprijzen voor hulp bij en voor de overtocht zelf..... hoe dan ? en hoe komen zij o.a. 'plots' aan mob telefoons.....welke provider levert hen gratis diensten ? of wie faciliteert hen? enzv. en waarom wordt die islam ideologie nauwelijks besproken bij de de sustainable Development Goals(SDG)..en dat terwijl die islamitische ideologie op zijn minst een serieus gevaar is voor onze westerse samenleving / waarden en normen.
Herr Ruttler....  prioriteit 2: Oekraine bij de NAVO....o,ja.......NL naar de kloten, nu Europa nog… maar dan als navobaas, notoire leugenaar en oorlogszuchtig type en ik begrijp ook niets meer van de vvd.....brekelmans
yep, als we zo doorgaan, wordt DENK vast ooit de grootste partij hier...ff wat anders.................bekend scenario ?
Elon Musk: 'Weinig Amerikanen beseffen dat dit de laatste verkiezing zal zijn als Trump NIET wordt gekozen'